27 Ağustos 2013 Salı

ÇÜRÜK MUZ


 

Ben özellikle meyvelerde mutlaka her tarafı pürüzsüz, sert ve düz olanları yerim. Ezilmiş, yumuşamış yada en ufak bir nokta bile olsa korkarım kurt murt çıkar içinden diye. Pazarda, marketlerde özene bözene en ideal olanı seçer şeffaf torbama yerleştiririm. ama buna rağmen bazen dışı cillop olup da içi kof çıkanlar oluyor. örnek muz!. sapsarı, defosuz bir muz bulursun soyarsın bir bakarsın içi kararmış; ıyyk yemem hayatta. işte yeni iş yerim de böyle çıktı.
hee iş buldum bu arada; ayrıldım bir hafta kafa dinledim yeni işe başladım.
bu iş yerim dışardan pek pek şirin ama içi......... aynı hansel ve gratel'in o pastadan yapılma müthiş eve kanıp içeri girmeleri ama içerden cadının çıkması gibi. en azından hansel ve gratel 2 kişiydi biri diğerinin götünü kolluyordu ben tekim lan.

ama sevenim çok Allah için; ilk gün yağan çiçekler ki burda olay oldu bu (eski iş yerim bile yeni iş yerime çiçek yolladı be); 2. gün benim hür irademle durduruldu çünkü istifa ettim. kabul etmediler; biraz daha zaman verdik karşılıklı. 2 hafta sonra buradan kaçıcam; giderken çürük muzları da çöpe atar mıyım? atarım.


Hiç yorum yok: