31 Mart 2011 Perşembe

ARIZA ERKEKLER

Üniversite hayatımda enteresan erkeklere rastladım. Çok rahatsız insan tanıdım ama bunlar arızaydı. Bunların iki tanesini anlatmak istiyorum. İlki benden 2-3 yaş küçük bir çocuk. Ben yine kalmışım bir dersten. İlk senenin dersini 3.sınıfta aldım.. bu çocukta canım yeni girmiş okula, şen mi şen. Hani üniversiteye girince hayatın bir anda değişecek sanırsın ya onun sersemliği var bunun üstünde belli. Ben şimdi 2 senelik notlarımla bütün dersi, bir önceki dersi, bir sonraki dersi, hocanın sormadığı tüm soruların cevabını biliyorum artık. Sınıf beni zeki sanııyor:) Bu çocuk da ya senin dersin iyi msnini alıyım bana notları verirsin dedi. İyi dedim. Şimdi msnde beni darlamaya başladı bu. Bir fotoğrafını göndersene fotoshop yapıcamlar falan..

Sonra bir gün bir kafede bana bir kahve ısmarlamak istedi, ısmarladı.. Ulan üniversite kantini iki kahve 4 lira mı ne, kredi kartı verdi. Dedim bende nakit var, hiç uğraşma. Hayır madem parası yok niye ısrar ediyor diye düşünüyorum bir yandan. Sonradan ettiği laf la tüm sorularıma cevap aldım zaten.
"Nakit paraya inanmıyoruz biz ailecek".
Hönk???

Ardından kendisiyle konuşmamaya başladım ben msndede (doğal olarak:)) Ses kaydı yapmış kendi kendine benimle konuşur izlenimini vermiş onu yolladı bana. Aynen şu şekilde..
"naber, nasılsın.... sağol ya bende iyiyim... evet evet çok iyi geçiyor sınavlar.. yaa demek öyle....."
Böyle bir arıza modeli olabilir  mi yaa?? Niye bana denk geliyor kardeşim bunlar..


İkinci arkadaş dünya üzerinde tanı koyamıcağım bir tür. Tıp çaresiz..bir gün bir arkadaşım bana "sana ait bir şey var bende duruyor, gel al dedi." Gittim bir kaktüs. Allah allah gülün, orkidenin boku mu çıktı. Kaktüste bir not "en sevdiğim şarkı??"
Lan ben nerden biliyim.. Bu nasıl bir not? Sonradan öğrendim neyse o arkadaşım sayesinde.. iris go go dolls muş. Eee yani şarkıda bir anlam da yok pek ama...

Bir hafta sonra mail geldi. "12,21,12,22" Lost damıyız, bu ne. Hayır esrarengiz olmaya çalışıosan hiç etkileyici değil.. Sayılarla zaten aram değil, bakıyorum bakıyorum hiç bir şeye uymuyor. Doğumgünü değil, bayram değil, seyran değil...

Bir hafta sonra yine bir mail. "ayağın taşa takılıp tökezlediğinde ayağa kalk ve iki kez düşün" Gerçekten çok düşündürücü bir mail. Ya bu insanları üniversiteye nasıl alıyorlar.. Kendi çapında ona sorsan müthiş bir mantık zinciri vardır bunların arasında ama ben anlamadım kardeşim. Aranızda anlayan varsa bana bir açıklasın yaa...

Sonra noldu, hiç bir şey... esrarengiz erkek kayıplara karıştı. Ama hata bende heralde bu kadar yoğun bir aşk ilanından sonra amann tanrımm diye gidip boynuna sarılmam gerekirdi. Ezel'in senaristi falan mı oldu acaba bu çocuk... Onu da düşünmedim değil...

dedim ya enteresan bir hayat...

32 yorum:

içimden geldiği gibi ~~~ dedi ki...

:))) İlginçmiş.Böyle tiplerle uğraşmak zordur.Uzak olsunlar mümkünse.

müghe dedi ki...

kesinlikle ilginç içimden geldiği gibi:)
aman amann eşden dosttan da uzak olsunlar.. apayrı bir dünyaları var:))

b3ngü dedi ki...

Öncelikle seni gördüğüme çok sevindim tatlım tekrardan :))
Vallaha da tuhaf tiplermiş. Benim de karşıma ilginç insanlar çıktı böyle birkaç tane. Sanırım "insan türünün böyleleri de var bak" dercesine hayat, numunelik çıkartıyor karşımıza böyle arada bir :) :)

müghe dedi ki...

evet geri döndüm çok özledim seni:))
prototip bunlar bengücüm.. bir tane var onlarda bizlere denk geliyor işte... onlara bakıp ibret almak gerekiyor sanırım..
seninkileri de merak ediyorum anlat bir ara:))

b3ngü dedi ki...

Eğer Orduspor'la ilgili kafama bşy takmadığım ya da herhangi bir tarafımı sakatlamadığım bir haftam olursa bu konuya seve seve vakit ayırırım tabii tatlım senin için :))
Sen de özlenmiştin, gelişin iyi oldu iyii :):)

shoe devotee dedi ki...

Ne kadar cins insanlar var. Benim bu yıl üçüncü ve son senem üniversitede ve bende ilk başladığım zaman hayatım değişecek sandım. Artık gerzek lise muhabbetleri bitti yetişkin insanlarla muhatap olacağım diye hayaller kurdum. Sonuç; bir insan eğer gerzekse gerzektir, bunun okuduğu okulla bir alakası yok. Benim çevremde de böyle olgunlaşmamış tipler çoktu. Hatta uzun süre üniversiteye gittiğimi idrak edememiştim çevremdeki angutlar yüzünden.

müghe dedi ki...

:) shoe devotee sonuna kadar haklısın.. eğitimle falan alakası yok yani normalde bu davranışlara bakınca ilkokul2den terk dersin ama adamlar üniversitede işte.. senin okulda bitiyormuş gerçi ama iş hayatı da dolu bunlardan.. mantar gibi türemişler

maximehmet dedi ki...

bkz: çin malı insanlar

müghe dedi ki...

çin malının da outletindekiler...

maximehmet dedi ki...

biz ailecek outletlere inanmıyoruz:)

müghe dedi ki...

çok daha mantıklı bir inanç nakite göre:))

özlemişim yorumlarını

maximehmet dedi ki...

pek vaktim olmuyor son zamanlarda uğramaya okuyacak çok şey birikmiş

ailecek neye inanmasak diye arayış içerisindeyiz:)

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

insanoğlu çeşit çeşit Mügecim
annem bunu yetmişiki millet var diye söyler hep
sanırım ikisi sana denk gelmiş :))

sevgiler canım...

' My Story dedi ki...

ne çok sorunlu insan var yae:s
hayır bu sorun neyden ileri geliyor oda başka bir sorun:D

müghe dedi ki...

aynur halacım:)
ne güzel bi lafmış öyle...kesinlikle en absürd 2 milleti çekmişim kendime:)

müghe dedi ki...

mystory,
sorunlar zincirleme tamlaması bu. herşey birbirini tetikliyor sanıyorum ve böyle ayarsızlar çıkıyor ortaya. Kendimizi koruyalım bunlardan yeterki:)

Evo dedi ki...

hahahahhaa bunlar süpermiş :) bende bi an sps101 diceksin sandım gülmeye başlamıştım ama bunlar daha iyi çıktı :)

müghe dedi ki...

evo sen beni tanıyo olabilir misin??
sps 101 dersiydi bu gerçekten:))

cadiicc dedi ki...

canım benm daha neler neler va.. hele o üniversiteye başladıklarında o erkeklerin hali pek bi komik oluyor.. tamam kızlarda çok ii değil ama erkekler daha feci.. :)) er-kek oluyor ve çok güzel kekleniyorlar:D:D

:: RockunzeL :: dedi ki...

ahaha cidden komikmiş :D:D ne manyak insanlar var :D

müghe dedi ki...

rockunzel neler neler var ya sorma:)

Evo dedi ki...

olabilirim :)) ama emin ol bu ben değilim :)) nakit paraya inanmamalar, ses kayıtları falan.. bi düpedüz hastaymış. ben hoşlanmıştım sadece.. durumu şifo boyutlarına getirmemiştim :))

müghe dedi ki...

alla alla:))
valla bi yerden çıkarıyım diyorum ama maşallah blogunda ms 304ten başka bişi yok:)
merak ettim şimdi

melo dedi ki...

ahahaha ayyy eski günlere döndümm...
senin bu hikayelerden bir kitap yazabiliriz.. yaa okuluu özledim bak

müghe dedi ki...

meloo:))
işte olayların en yakın şahidi de gelmiş:)
bende çok özledim yaaa şunu da unutmamak lazım;

*m..a..'nın sahibi olduğum için iyi bir insanımdır benn:)))

Evo dedi ki...

ms304 blogunu okuldayken dersin ödevi için zorunlu açmıştım yoksa yazmam blog. seninkide denk geldi de gördüm bişeler ararken. ilginç tesadüf. 2gün sonrasında da arıza erkekler diye yazıyı görünce yorum yazmadan duramadım :))

müghe dedi ki...

blog yazmayan msçi.. ııhh ıhh aramalarımı daralticak bilgiler bulamadım:) tesadüf olmuş evet.

iyi yapmışssın:))

Evo dedi ki...

neyi arıyosun ki :)) bende şu gerizekalılar gibi yapsam gizemli olmaya inansam hiç bişey belli etmeyip konuya uysam tam salak işi olsa mesela :)) evren ben hatırladınmı??

müghe dedi ki...

sps 101 dedin ya ilk yorumunda hatırlamaya çalıştım işte seni ama yok hatırlayamadım valla.
bana gizemli şifreler ve sayılar göndermediğin için hatırlamıyorum büyük ihtimalle:))

Evo dedi ki...

hahaha :) akılda kalmak için etkili bi yol olmuş demekki yaptıkları.. naapsam bundan sonrası için bendemi aynı şeyleri denesem işe yarar mı?

Serkan SATI dedi ki...

Bunların üniversiteyi bitirip, görev yapanları var devlet dairelerinde. Sayıca çoklar üstelik öyle iki ,üç falan değil dolu. Bir de evliyken çapkınlık yapmaya çalışıyorlar ki başaramayınca duyulanlar çok daha komik...

müghe dedi ki...

serkan, doğru demişsin gerçekten..
evlenmeyi nasıl başarabiliyor bunlar onu pek anlamıyorum ama duyunca komiğime gidiyor tabiki:)))