17 Şubat 2011 Perşembe

ERKEK OLAYMIŞIM AŞK TAVAN YAPARDI

Sevgili erkekler,
Şu zamanı varsayarak konuşursak günümüzün kızları vallahi billahi çok tehlikeli, çirkef, çiğ ve basitlikle sıfır noktası arasında dolaşıp duruyorlar. Amma oldu da düzgün kaliteli bir kıza denk geldiniz, ya kardeşim niye adam gibi sevmiyorsunuz?
İlk saydığım kız nazlıdır, kırım kırım kırılır taze gelin edasıyla. Buckingham palasında büyümüşçesine şişkin ego ve muhtemelen dudak ve göğüsleri vardır, ve bunları kamu hizmetine sunar...Kendine bir şey aldırmaktan ve içiceği suyu bile ödetmekten başka hesaplama bilgisi olmayan, kaçıncı yüzyılda olduğunu dahi bilmeyen, şu andaki siyaset ve devlet anlayışından haberi bile olmayan ama H&M kaçıncı şubesini nereye açıcak herkesten önce bilen. İndirim ve pazardan kıyafet alanları gözlerine çektikleri 3.5 metrelik eyelinerin ucuyla süzen, aşkitom, sevgi pıtıcığım, böbüşüm kelimeleri duyduğunuzda anlarsınız ki etrafınızda bir ikoncan barbie var.



Kaliteli kızlarsa bu %90 lık ilk kız modeli arasından elenerek bulunur. Bazı erkekler ilk tipe yıllarını harcadıkları için eleme yapamazlar, 2.modelin varlığını bile bilmeden göçerler bu hayattan. Bazı erkeklerse nokta atışıyla aradan kaliteliyi seçer. Ama bu canım akıllı zeki erkeklerde sevmeyi bilemez. Dolayısıyla bu kızcağızlar bir süre sonra ilişkide erkek rolünü üstlenmeye başlarlar. Sahip çıkma, korumacı duygularla hareket edilmeye başlanır. Erkek arkadaş işinde karşılaştığı bir haksızlığı anlatınca, kız nerdeyse iş yerini basıp Zeyna edasıyla erkek arkadaşını kurtarmak ve hakkını korumak ister. Erkek bir tatile dahi gitmeyi akıl edemediğinden kız kazandığı paralarla sevgilisine tatil ısmarlar. Erkek arkadaşının ne giymesi gerektiğini söyler. Bekletilmemeyi ister, aşkına erkekten iyi sahip çıkar duygularını söylemekten kaçınmaz. Sonra bir bakar ki roller değişmiş. İki taraf da eskisi gibi değil, ilişkinin eski tadı yok, kız erkek gibi olmaktan bunalmış, arabesk aşklara özeniyor. Erkek cicili bicili bir kız olsa, bu kadar düşünüp akıllı davranamasa da rahat etsem diyor... 

ahh ben bir erkek olaydım.. yaşardım yaşatırdım. Kontrol iyidir beyler, ayy hangi zamandayız modern çağın insanıyız biz laflarına aldırış etmeyin, eski usül sevin.

3 yorum:

Serkan SATI dedi ki...

Dikkate almak da fayda var.goodsdan

Levent ÖZCAN dedi ki...

Sahne olsa alkışlardım,bu saatte ilk satırda güldüm ya. iyi ki bloğuma gelip yorum bırakmışsınız , yoksa bu yazıyı nasıl okuyacaktıımm..:))))))))))

müghe dedi ki...

teşekkür ederim levent gülmene sevindim...: ))