14 Haziran 2010 Pazartesi

LORD OF THE FİYASKO

Dün akşam Lord of the Dance'i izlemeye Küçükçiftlik Parkına gittim arkadaşımla. Rekor kırmışmış, efsane dans gösterisiymiş falan...Sanırım bunlar dans başladığında dünyada kimse dans etmiyordu o yüzden böyle bir rekor satış yapmıştır. Yetenek Sizsinizdeki yurdum insanlarının kendi yaptığı koreografiler bile daha ilgi çekici ve akıcıydı yani. Erkekler ve kızlar ayrı ayrı dans ediyorlar genelde. Erkekler yurtdışında "tap dance" olarak bilinen dansla devamlı aynı hareketleri yapıyorlar ki kızlara nazaran çok daha iyi. Kızlar da benim 7-8 yaşlarındayken balede yaptığım bir,iki,üç zıpla bir,iki,üç,zıpla olayından başka bir şey yapmadılar. Arada bir de bir tane şarkıcı kadın çıkıyor dünyanın en slow şarkısını içinizi kıya kıya söylüyor, zaten oturma düzeni çok kötü.. ee madem göremiyorum bu kadın da ninni söylüyor derken gözleriniz kapanmaya başlıyor. Biz uyumamak için gayret ettik. İçimizde de inceden bir umut hani belki yarısından sonra inanılmaz bir gösteri olur falan diye ama boşuna..

Bu "DANS KRALI" arkadaşları bizim oturduğumuz yere oturtup Anadolu Ateşi, Troya gösterilerini izletip dansın kralı nasıl olur göstermek lazım bence. Hayır yani kim yemiş bunları ahh canım çok güzel dans ediyorsunuz diye onu da anlamadım. Eee danstan da hafiften anlayan bir insanım, bu kadar insan erken terk edip gittiyse bir sorun var demektir. Allah'tan gelen bileti parayla almamıştım, davetiyeydi. Yoksa oturur ağlardım sinirimden: )

Hiç yorum yok: